පර්යාය

2007_07_28_Full Moon 023

හඳ
හැමදාම හැමෝටම
එළිය දුන්න ට
අමාවකදා ට..,
හඳ ට
එළිය දෙන්න
කවුරුත් නෑ
හඳ කළුවරේ
තනිවම..,

ඒ හඳ වගේමයි නුඹත්..,
හිනහා වෙවී
හැමදෙනාව ම
සැනසුවත්..,
නුඹ
අඬන දාට
කවුරුත් නෑ
නුඹව
සනසන්න

අඩු ගානේ
මම වත්..!

7 ක් අදහස් දක්වලා.:

දුකා

අනුන්ගේ ජීවිතවලට එලිය සදන්න මේ ලෝකෙට එන අය . . . . තමන්ගේ දුකේදී පිහිට වෙන්න කවුරුවත් නැතිඋනා උනත් . . . අන් අයට වෛර කරන්නේ වත් . . තවත් හිත රිදෝ ගන්නේ වත් නෑ ලිශ්. . . !

Anonymous

මම වත් නොව මම හරි ඉන්නවා කියලා තිම්බානම් දැනේන දුක අඩුයි

Narada

ඇත්ත, නමුත් එළිය නොදුන්නත් හඳට නතියක් නෑ මචං. අඩුම තරමේ එයාට තරු ඉන්නවා, ඈතින් ඉන්න කලාමැදිරියෝ එළිය දෙන්න තැත් කරනවානේ මචෝ.
හරියට යාළුවෝ වගේ. ;)

Anonymous

කවුද කියන්නේ හඳ තනියම කියලා.අමාවක දවසට, අපිටයි එයා තනියම වගේ පේන්නේ.. ඒත් ඒ දවසට උනත්, ඉර තියෙන පැත්තෙන් ඉන්න වෙන ග්‍රහ ලෝකෙක ඉදලා බලන කෙනෙකුට හඳ පේන්නේ ඉර එළියත් එක්කයි.

ඒත් අපි හඳ දිහා බලං හිතනවා, අපි වගේම හඳත් තනියම කියලා... නෑ යකෝ ,,, හැබෑවටම ඒක එහෙම නෙමෙයි... අපිට ඒක තේරෙන කොට කල්පයක් ගෙවිලා.....

චමිදේවා

මට හිතෙන හැටියට මට කලින් කියලා තියන ( ඔය උඩින් තියන ) හැමදේම ඇත්තයි.....

Post a Comment

Return top | ඉහත්තාවට නැවතත්