◄පාලුව►










11

වෙනදාට
රෑ මැද්දේ
හිත උඩින්
අඩි තියන


සිතුවිල්ල
මේ රැයේ
නාවේ ඇයි
බැලුවාම


පපුවකට
තුරුලුවී
මා නොදුටු
මීට පෙර


තබනවා
දුටුව මම
පෙරතියපු
සටහනම

7 ක් අදහස් දක්වලා.:

Jay

ලිෂා, මේක නම් එළම කිරි..!
:)

දුකා

එකම සටහන තියපු අනෙක් හිතට කිව්වොත් නරකද . .

එනමුත් කුමුදිනියේ . .
ඔබේ හිතත් . .
මගේ හිතත් . .
දෙකම එකක් කල
අපට රහස් නැත
මුව ගොලු ලාගෙන
ඉඳිනු එපා . . .

කියලා . .. !!!

Anonymous

එළ බං.
නියමයි..
මේවානේ කවි... මෙහෙම හැමදාම ලියාපං..

CD Athuraliya

ඒ හිත ද මේ ලෙසම යම් දිනෙක තනි වේවි
මේ කවිය ඒ දිනට අමා ගඟුළක් වේවි...

රවා

ලිශ් අයියා පාලුව ගැන ලියපු කවි පන්තිය අදයි මම දැක්කෙ, හරියටම දැක්කෙ උඩ ඉදලා යටට කියවද්දි නෙමෙ යට ඉදලා උඩට කියවද්දි ... හරිම ලස්සනයි අයියා දෙපැත්තටම.. දෙපැත්තටම හරිම ලස්සනයි

LishWish

Ansh: ස්තූතීයි සහෝදරී..!

මුචා: ස්තූතියි මිතුරු..

දුකා: ෂහ් මෙන්න කවි...! ස්තූතියි අයියා

පිස්සා: අනිවා උඹලා මම ලියනවා කියවනවා නම් මම අනිවා ලියනවා :D

CD Athuraliya: තවත් අපූරු අදහසක්..! නියමයි.!

රවා : ඒකනේ ම්ල්ලියේ මම පාලුව කියලා දෙපැත්තට ඊතල දෙකක් දාලා තියෙන්නේ...! ඒ සංඥාව තේරුම් ගත්තු එක්ම කෙනා ඔයා..! :D

ස්තූතියි කොමෙන්ටු දාපු හැමෝට ම..!

Post a Comment

Return top | ඉහත්තාවට නැවතත්