නාග තෙම හිස දරන සොඳුරී..

12 ක් අදහස් දක්වලා.:

පැන්ඩා

රමේශා ගෙ පොස්ට් එක දැකල නේද මතක් වුනේ හදිසීයේම මෙඩුශා ව

෴නිමිල හිරණ්‍ය෴

මධූශා? මෙඩූසා Personal වෙලාවත්ද? ;)

Lishan Puwakowita

පැන්ඩා : රමේශාගේ පෝස්ට් එක කියවද්දී මුලින්ම මගේ ඔලුවට ආවේ මෙඩූසා කියන නම වෙනුවට මධූෂා කියන වචනේ.., ඉතින් මම ඒක මේ විදියට ලිව්වට අවුලක් නෑ නේද?? ;)

අඩවි රජ

පට්ට...

සුභ වේවා!! රාජ සම්පත් ලැබේවා!!!

දුකා

දන් කොහේද ඔය මධූෂා ඉන්නේ . . . ??

ඒක නමේ මල්ලී, තාම ගල්වෙලාද . . :D

විමුක්ති

ඒක නමේ මල්ලී, තාම ගල්වෙලාද . . :D
hikz..
මොකද්ද මේ හරුපෙ??

Hasitha

රමේෂාගේ ටැටූ එක නිසා මධූෂා ලෙස සිංහලකරණය වුණු මෙඩූසා :)

Lishan Puwakowita

෴නිමිල හිරණ්‍ය෴ : ඔව් වෙන්න පුලුවන්

අඩවි රජා : ස්තූතියි, එසේම වේවා..!

දුකා : හිතේ දුකා අයියා හිතේ [වෙන කොහෙද] ගල් වෙලාද? නෑ මා දිහා තවම බැළුවේ නෑ.., වෙන එවුන් ගල් වුනා.., මම බේරුණා..! ;))

විමුක්ති : මෙඩූසා කියන්නේ ග්‍රීක සාහිත්ය අනුව ග්‍රීක දේවතාවියක්, ඇෆ්‍රෝඩයිටේ ට වඩා රූමත් වුනු ඇය ශාපයක් නිසා හිසේ නාගයින් සහිතව අන්ධකාර ලොව [පාතාල ලොව | under world] ට අධිපති හේඩීස් යටතේ සිටින්නට වුනා.., කෙතරම් රූමත් වුනත් යමක් දුටු සැනින් එය ගල් කරන්නා තරම් ඈ බැල්ම බලවත්.., එන් ගැලවී ගත හැක්කේ කාන්තාවන්ට පමණයි.

හසිත: ඔව් උඹට දෙන්න වෙන්නෙත් මට පැන්ඩට දුන්න උත්තරේමයි. :)

Il mondo di una povera pazza

මේ අයිසුත් දිය වෙන කාලේ මල්ලි....
අපි නම් මෙදුශා කියන්නේ අර ඔයාලා ජෙලි ෆිශ් කියන අයට. ගෑවුනත් විශයිනේ.... හා හා හා...

Lishan Puwakowita

@Il mondo di una povera pazza :
එහෙනම් මම කියන කෙනායි ඔයා කියන අයයි වැඩි වෙනසක් නෑ අක්කේ.., ගෑණු කියන ජාතිය හරි පරිස්සමින් ආස්සරේ කරන්න ඕනෑ.., ගෑවුනත් විසයිනේ..!
:D

පැන්ඩා

අයියො එහෙම අවුලක් අදහසකින් නෙවෙ ඇහුවෙ..මම රමේශා ගෙ පොස්ට් එක කියවල එන ගමන් මේක දැක්කෙ..ඉතින් මට හිතුන රමේශා ගෙ වදින පොස්ට් එකක් හින්ද ලිශාන් අයියට එකෙන් කවි නිමිත්තක් එන්න ඇති කියල.. ඒක එහෙම්මද කියල දැනගන්ටයි ඇහුවෙ..මට ආස හිතුන අපුරු කවියෙ නිමිත්ත දැන ගන්ට..

Lishan Puwakowita

යකෝ අඬන්න කිව්වේ නෑනේ මම.., මමත් කිව්වේ උඹ අහපු කතාව ඇත්ත කියලා තමා :)

Post a Comment

Return top | ඉහත්තාවට නැවතත්