අනේ මචං **සාර

මාලනි බුලත්සිංහලගේ "අනේ පුංචි කාලිදාස" ගීතයේ තාලයට ගායනා කරන්න.
අසා නැත්නම් ගීතය මෙතනින් ගන්න.
 
අනේ මචං නානසාර...
ගිරි පුප්පා කියන වීර කතා...
අහං ඉන්න බෑ...
මට වටරැක විජිත වෙන්න බෑ...

පත්තරයේ තීරු පෙළේ
රූපවාහිණී අතරේ..
තවුසන් තඩි ටෝක් දීදී...
නටයි ජවනිකා..
ජාතිවාදේ මනෝරංග සිහිනය නපූරුයි...

අනේ මචං නානසාර...
රජපවුලේ දෙටු කුමරුන්
එක්කලා හුරතල් වෙනහැටි
හරිම සුන්දරයි...

අනේ මචං නානසාර...
ගිරි පුප්පා කියන වීර කතා...
අහං ඉන්න බෑ...
මට වටරැක විජිත වෙන්න බෑ...

අනේ එපා වෙනස් වෙන්ට...
බොදු බලේ වැටේවි...
දෙකක් දාං කාරෙක එළවන්ට ගනීවී...
එහෙම උනොත් රජ මැදුරේ ගිනි ඇවිලේවී...

අනේ මචං නානසාර...
කාලය ඉගිලිලා යන්නේ...
වජ්‍රා අතේ තියෙන අයට,
එරෙහි නෙවෙන් බං...

අනේ මචං නානසාර...
ගිරි පුප්පා කියන වීර කතා...
අහං ඉන්න බෑ...
මට වටරැක විජිත වෙන්න බෑ...


11 ක් අදහස් දක්වලා.:

දේශකයා

ඔබ සැමට අබ සරණයි...

Buru Babe

i don't think machan suits to him. i was listening to his public speech and i felt 'oh men save me' feeling.

NAMAL

අනේ ඉතිං නානසාර ගොත ගොතා කියන ඔබේ කතා අහං ඉන්න බෑ..
මට ජාතිවාදි වෙන්නට නම් බෑ..

NAMAL

අනේ ඉතිං නානසාර ගොත ගොතා කියන ඔබේ කතා අහං ඉන්න බෑ..
මට ජාතිවාදි වෙන්නට නම් බෑ..

Amila Chathuranga

අයියෝ මං දැම්ම කමෙන්ට් එක මැකුනා සික්..

Unknown

නානසාර තනියම නාගන්න එකක් නෑ. මං හිතන්නේ ළගපාත උන් ටිකත් නාවලා. රටම නාවලයි උන්දැ පස්ස බලන්නේ.....................

සසර ගමන මෙන් දික්වු ඩිජිටල් ලෝකය

නානසාර කෙසේවෙතත් අල්ලට සුකපු අක්බර් නම් උඹේ තාත්තා වෙන්න ගොඩාක් ඉඩ තියෙනවා
අල්ලා පොන්නයෙක් කියන්නේ ඇත්තද

සසර ගමන මෙන් දික්වු ඩිජිටල් ලෝකය

නබියාගේ අම්මට සුකලා තියෙන්නෙත් බල්ලෙක්ලු
එකලු ගෑනු කල අදිනේනේ ලැජ්ජාව වහ ගන්න
අල්ලා ගල් කැපුවලු නබියාට
අල්ලා පෙන්නයා නිසා පයිය එල්ලෙනවා ඇති නේද බන්

Aru-ගේ අඩවිය

නානසාර කරන මේ අපරාධයට වග කියන්න වෙන්නේ ඌට පොවන එවුන්ට නෙමේ අපිට. පුස්සෙක් ධර්මපාල ටෝක් දෙනවා.

Unknown

අර රන්ජා ෆිල්ම් එකවගෙ තමයි නානසාරගෙ කතාත්

Post a Comment

Return top | ඉහත්තාවට නැවතත්