දිලෙන නුඹ හා ළදරු මම

moon

අත පොවන
තරම්
ළඟසිටි
නුඹ
දුරගිය
හෙයින්
මම
හිස පොවා
බැලීමි..,

නුඹ
සඳක් ව
අහසේ දිලේ
තනිවම..!

මම තවමත්
හඳට
පැතුම් පුදන
ළදරුවා වෙමි
කවදාවත්
නොලැබෙන..!

8 ක් අදහස් දක්වලා.:

හෙළයා

" කවදාවත් නොලැබෙන ? "

අපූරැ පද පෙලක් මිත්‍රයා

Teena

දුර තියෙන තරමටම තමා හඳ ලස්සන.

Abeetha Edirisinghe

සද
දුරින් ඉන්න තරමට
ලෙන්ගතුයි
ලස්සනයි

වන්නි

"සත්‍යාසන්න"..????
හැබෑව... දුර තියෙනකොට තමා හඳ හැබෑ ලස්සන. ඉතිං සතුටුවෙයං මිත්‍රයා.

හුටපටයා

ළදරුවා නිසයි නුඹ තවමත් හදට අත පොවන්නේ. නමුත් කාලයත් සමග, දිනක ළදරුවා නුඹෙන් ඉවත් වෙයි. එවිට සදට අත පොවන එක නැති වෙයි. හොද නිර්මානයක් සහෝ . . .

ජීවිතේ මල්

ලස්සනයි පද ටික......

Rachintha Jayawardhana

දැනට මගේ යාලුවෝ දෙන්නෙක් මේ ප්‍රශ්නෙට එකම විදිහට මුහුන දෙනවා.හඳේ ලිංග බේධය විතරයි වෙනස්.ඔය පට්ට හඳ අහුවුනොත් මම වද දීලා මරන්නේ!

LishWish

හෙළයා>> අත දිගුකරාට කොයිතරම් කවදාවත් නොලැබෙන දේවල් ගැන තියෙන උදාහරණ අතරේ මීට වඩා හොඳ උදාහරණයක් මට හොයාගන්න බැරි වුණා මිතුරු.

ෆා>> ඔව් වෙන්න පුලුවනි..! සමහර දේවල් වලට දුරට ඇපල් තියරියත් අනුගමනය කරන්න වෙනවා නෙව..! ඒත් මේ සිද්ධිය ඊට වඩා වෙනස්.

අභීත>> ඔව්

කුෂාන්>> ඔව් එහෙම තමා හිතාන ඉන්නේ.., ඒත් හිත මෙල්ල නැහැ නෙව.

හුටපටයා>> එකඟයි. එත් හැම වැඩිහිටියෙක් තුලම ළදරුවෙක් ඉන්නවා නේද..?

ජීවිතේ මල්>> ස්තූතියි..!

මුචා>> ඇයි මුව හමට තලන්නේ..>

අදහස් දක්වපු හැමදෙනාටම බොහෝමත් ම ස්තූතියි.
සියලු දෙනාට ජයෙන් ජය පතනවා...!

Post a Comment

Return top | ඉහත්තාවට නැවතත්